سلام،شاید راجع به طوفان فکری و اطاق فکر چیزی هایی بدانید ، در این محیط ، کسی که در راس قرار دارد همه نظرها را می شنود حتی اگر مطلب از موضوع فاصله داشته باشد...،در این راستا سایرین هم به گفته های هم احترام می گذارند و ماحصل نتایج را به کسی که در راس قرار گرفته می سپارند،این بهتر است در دنیای واقعی و شرایط نرمال هم مصداق داشته باشد ، مطلبی راجع به جهنم می گویم ، این دلیل بر درست یا غلط بودن آن ندارد ، فقط نظریه ای است از یک انسان معمولی ، بدون تعقل و از سر احساس ...
جهنم ، مشتقی از خواسته هایی است که سالیان مدید در پی بدست آوردن آن هستیم ، اما هیچ راهی برای نیل به خواسته ها را نمی یابیم
بجز دیوارهایی محکم و استواری که راه رسیدن بدان را ناممکن می کند و همواره طعم نیشخند های دیوار را در می یابی که به کفشهای پاره ات نگریسته و از سوی کفشهای کهنه ات ، نومیدی را تا تمام جوارح بدنت احساس می کنی
دوزخ از تیرگی درون من و توست
تا درون تیره نباشد همه جا هست بهشت
راز سر به مهر......
ما را در سایت راز سر به مهر... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 139