اینبار نیا...

خرید بک لینک

درست یادم هست، همین موقع ها بود چند سال پیش در وبلاگ نقاب سربی گفتم که یلدا بیا، یلدا نیا.اینک می گویم با استواری و یک کلام می گویم، در این هزاره پر از درد، دیدن چند دقیقه بیشتر شب،هم نشینی های شبانه شب یلدا،خوردن میوه های تراانگیخته شده، آخر آمدنت جز درد برز دل محرومانی که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود، پیددار شدن بیماری های ناشی از خوردن میوه ها و آجیل هایی که معلوم نیست با چه کودی درست شده، سرطان های ناشناخته آمدنت چه سود دارد؛ بجز اینکه همچون عید نوروز یا سال تولد بگوییم، سال دیگری هم رفت.

راز سر به مهر......

ما را در سایت راز سر به مهر... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 2:19

صفحه بندی