می گویند او دست پرورده ی شیطان است.
هنوز هم او را به خاطر دارم.
پس این مصیبت کی به اتمام می رسد؟
چرا نمی گذارد راحت باشیم؟
چرا همیشه باید داغ این ننگ کهنه را با خود ببریم؟
مگر گناه ما چیست؟
جز اینکه انسان شدیم؟
جز آن که فراموش کار شدیم؟
جز آن که گاهی حتی خدا را هم از یاد بردیم؟
آیا این پایان همه چیز است؟
یا این که خدا باز هم کمکمان خواهد کرد؟
باز هم چشم هایش را به روی حقیقت خواهد بست
و ما را خواهد بخشید؟
من حتم دارم که روزی تمام این رنج ها پایان خواهد پذیرفت.
و ما دیگر این درد را هرگز احساس نخواهیم کرد...
من حتم دارم که خدا خواهد پذیرفت
که ما فقط انسان بودیم
و فراموش کار...
من حتم دارم که خدا خواهد بخشید...
راز سر به مهر......ما را در سایت راز سر به مهر... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 187